Hotel Management School Maastricht

Maastricht
O uczelni
Wymagania rekrutacyjne
Zakwaterowanie
Mapa
Hotel Management School Maastricht to znana na całym świecie, renomowana  wyższa szkoła hotelarstwa należącą do ZUYD University of Applied Sciences – Uniwersytetu Nauk Stosowanych. Każdy, kto planuje swoją karierę w branży hotelarskiej, dostrzeże przydatność oferowanych przez uczelnię programów. Są one ułożone w taki sposób, że po ukończeniu  pozwalają absolwentom na wdrożenie, przede wszystkim w praktyce, umiejętności profesjonalnego podejścia w zakresie zarządzania w hotelarstwie i podejścia do klienta.

 

Uczelnia  posiada doskonałą, nowoczesną  bazę dydaktyczną, w której  studenci  znajdą wszystko, co niezbędne do studiów. Szkoła dysponuje również  hotelem ćwiczeniowym Hotel Château Betlejem, w którym studenci pierwszego roku, mogą w praktyce zastosować zdobytą na studiach wiedzę teoretyczną. Misją uczelni jest przygotowanie do zawodu wykwalifikowanych  pracowników – pasjonatów branży hotelarskiej, którzy nie tylko będą dobrze wykonywać swoją pracę, ale również przyczynią się do rozwoju hotelarstwa, poprzez wdrażanie innowacyjnych pomysłów i twórcze rozwiązywanie problemów.  


Uczelnia współpracuje z partnerami z całego świata, dając możliwość odbywania praktyk zawodowych w wielu krajach Europy i Azji, a także w Stanach Zjednoczonych, Afryce Południowej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, dzięki czemu studenci mogą zdobyć prawdziwie międzynarodowe doświadczenie. 


W czasie trwania studiów, oprócz praktyki odbytej w hotelu, studenci mają obowiązek zaliczenia dwóch  praktyk  w innych instytucjach działających w sektorze  zarządzania. Najważniejszą zasadą praktyki jest potwierdzenie poziomu przygotowania studentów do podejmowania wyzwań związanych z rozwojem ich kariery i ułatwienie im startu w pracy po ukończeniu studiów. Dwa rodzaje praktyk pomagają skuteczniej przygotować studenta do wykonywania  pracy (praktyka aplikacji/ćwiczenia praktyczne) oraz do zarządzania strategicznego (praktyki) w pracy.


Oprócz czasu na praktyki, studenci jeden semestr poświęcają na realizację projektu kierowniczego. Opiera się on na pracy zespołowej, podczas której studenci poznają istniejące w realnym świecie problemy  przedsiębiorczości i pracują nad znalezieniem skutecznego rozwiązania. Na opracowanie projektu mają 20 tygodni. Pomaga to studentom poczuć się częścią  środowiska branżowego już w trakcie studiów i nie oderwać się od praktycznego wymiaru zawodu, do którego się przygotowują. Szkoła posiada również ośrodek badań i biuro doradztwa hotelowego. Te dwa obszary działalności pomagają uczelni być na bieżąco w realiach branży hotelowej i stale oferować najbardziej przydatne umiejętności i wiedzę.

Posiadamy wysokie aspiracje i jesteśmy:

  • inspirującym miejscem do nauki - stale odświeżamy wiedzę i reagujemy na najnowsze trendy   w branży hotelowej. Cel Hotel  Managemet  School w Maastricht to bycie inspirującą, otwartą na zmiany i innowacje instytucją, stymulującą zarówno studentów, jak i  pracowników do kreatywności i entuzjazmu w branży hotelarsko-gastronomicznej. 
  • wyjątkowym miejscem do  studiowania – hotel treningowy pomaga uczelni stać się tym miejscem, w którym każdy może nauczyć się zawodu z doświadczenia, nie z książek. W ten sposób rzucamy zupełnie nowe światło na proces uczenia się, inne niż w jakiejkolwiek instytucji szkolnictwa wyższego. 

Hotel Management School Maastricht to, położona w ruchliwym mieście europejskim, profesjonalna i atrakcyjna szkoła dla wszystkich, którzy upatrują swojej przyszłości  w branży hotelrsko-gastronomicznej. Zainteresowany? 

Pobierz broszurę o uczelni.

Licencjackie

Wymagania rekrutacyjne

  • Wypis godzin oraz ocen – jeśli wciąż się uczysz i dlatego nie masz jeszcze świadectwa ukończenia szkoły średniej, bardzo ważne jest załączenie wypisu. Szczegółowe informacje na temat sposobu wypełniania tego dokumentu oraz termin jego przesłania znajdziesz tutaj.
  • Świadectwo dojrzałości – w przypadku ukończenia szkoły średniej nie potrzebujesz wypisu ocen – wystarczy, że do formularza aplikacyjnego załączysz Świadectwo dojrzałości wraz ze świadectwem ukończenia liceum (bądź technikum).

Przed aplikacją sprawdź wymagania bezpośrednio na stronie uczelni. W przypadku problemów ze znalezieniem szczegółowych, aktualnych wymagań, skontaktuj się z konsultantami Kastu.

Wymagania odnośnie języka angielskiego

Spełnienie wymagań w zakresie języka angielskiego można udokumentować w następujący sposób:

  • IELTS - 6.0
  • TOEFL – 80

Magisterskie

Wymagania rekrutacyjne

Na studia magisterskie mogą kandydować wszyscy, którzy ukończyli studia licencjackie lub inżynierskie (studia I stopnia), studia magisterskie lub studiują na ostatnim roku studiów I-stopnia. Studia, które planujesz powinny mieć zbliżony profil do tych obecnych lub ukończonych, ponieważ w procesie rekrutacji kluczowa jest ich zgodność programowa.

  • Wykaz punktów ECTS – osoby, które są jeszcze w trakcie studiów, muszą załączyć wypis punktów ECTS, w którym będzie wykazane, jakie przedmioty były realizowane na studiach oraz ile punktów za nie otrzymano.
  • Dyplom ukończenia studiów licencjackich lub inżynierskich – jeśli jesteś absolwentem wyższej uczelni, nie potrzebujesz wypisu, wystarczy załączyć dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem (w języku angielskim lub oryginał z tłumaczeniem)
Uczelnia może zapewnić  akademiki wszystkim studentom pierwszego roku. Zakwaterowanie jest zapewnione  na okres od 5 do 10 miesięcy. Po tym okresie należy samodzielnie poszukać mieszkania.

Każdy student ma swój własny pokój, a łazienkę i toaletę dzieli z innymi studentami. Akademik  nie prowadzi stołówki, ale można skorzystać z usług popularnej także i wśród mieszkańców miasta restauracji.  Pokoje są wyposażone w niezbędne meble i sprzęt: łóżko, stół, krzesło, szafa, regał na książki i lodówka. Ponadto we wszystkich pokojach założone są łącza telefoniczne, internetowe oraz telewizja kablowa. Mieszkając w akademiku,  masz  możliwość zaprzyjaźnić się z kolegami, rozwijać poczucie wspólnoty i atrakcyjnie spędzić czas.

Oczywiście, jeśli proponowane  przez uczelnię miejsce zamieszkania Wam nie odpowiada, zawsze można poszukać miejsca zamieszkania samodzielnie.

Niektóre linki: